Första dagen på jullovet

Datum: 2011-12-22 Tid: 20:11:00
Började första dagen på jullovet med frukost framför Trassel (allt prat om den filmen igår fick mig att vilja se den). Har även hunnit med en promenad & julbak av lussebullar och knäck med julmusik och disneylåtar i bakgrunden. Har blivit lite utav våran tradition att lyssna på låtar från Mulan, Lejonkungen, Skattkammarplaneten, Trassel och Tarzan, bland annat när vi julbakar. Något som jag tror det var min syster som startade haha. Nu har jag i alla fall tänkt att julpynta här hemma med söta tomtar, snögubbar, änglar och julgranar. Lite såhär såg det ut hemma hos oss förra året vid den här tiden:
Nu är mina planer för kvällen att kolla ikapp julkalendern eftersom att jag inte hunnit kolla något på den de senaste veckorna. Ha en fin kväll!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback