Latest happenings

Datum: 2011-12-20 Tid: 19:52:50
ÄNTLIGEN! Nu har jag officiellt ingenting mer att lämna in, redovisa eller plugga på inför ett prov, så otroligt skönt! Dagsrutinerna har vänts lite upp och ned i och med att det varit så himla mycket varenda vecka & sedan kommer en veckan där det är ännu mer än normalt vilket gör att jag måste stanna uppe och nattplugga för att hinna med allting. I söndags pluggade jag från det att jag gick upp klockan nio till det att jag gick och la mig strax efter tre på natten, alltså nästan konstant i 18 timmar. Samhällsprovet i måndags gick i alla fall riktigt bra tyckte jag & svenskaredovisningen lektionen efter gick ännu bättre! Så det var riktigt skönt efteråt att känna att allting var över (det återstod bara att lämna in engelska arbetet) och att det även gått så himla bra.

Kom hem runt klockan tolv igår då jag och Amanda varit på inspelningen av Minuten, som kommer sändas nästa år. De spelade totalt in tre avsnitt & även en trailer. Ska bli roligt att se om man syns i tv sedan, haha!

Har dragits med världens huvudvärk de här senaste dagarna (antagligen p.g.a. sömnbristen - har ju inte hunnit sova särskilt mycket på sistone) och var bara helt slutkörd när jag kom hem idag så att jag somnade i två timmar. har precis ätit middag, slagit en julklapp som ska med till skolan imorgon och även skickat en kopia på min uppsats till min engelska lärare. Nu är jag mer än redo för jullovet.
Vegetarisk snitzel, klyftpotatis, stekt lök, fetaost med dill & sallad blev det till middag idag. Mums :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback