In my chess patterned dress

Datum: 2011-12-13 Tid: 17:24:02
Hittade min shackmönstrade klänning längst in i garderoben hängandes på en galge i helgen. Kom på att det måste vara ett år sedan jag använde den sist, hjälp vad tiden går fort! Måste säga att jag gillar den riktigt mycket & dessutom satt klänningen mycket bättre nu än förra gången jag använde den. Lagom uppklätt & samtidigt lagom vardagligt. Ska se om jag kan fixa en bättre bild på klänningen sedan när det är lite ljusare (bilderna är tagna i badrummet då ljuset var så dåligt i övriga huset) för att den är riktigt, riktigt fin. Älskar när man hittar gamla fynd i garderoben och återupptäcker dem på nytt!♥

Nu står middag, engelska, matematik & samhällsplugg på tapeten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback