Bästa bokserien på länge, boktips!

Datum: 2011-12-01 Tid: 19:16:00
För det första vill jag bara börja med att hylla Gayle Formans böcker "Om jag stannar" och "När jag lät dig gå", som måste vara två av de bästa böckerna jag har läst på länge. Kan inte riktigt sätta fingret på vad jag gillar med boken, men det är någonting som gör att böckerna verkligen berör och virar läsaren runt lillfingret. Den fångar en verkligen både vad gäller känslor, stämning, handling och hundratals andra saker. Författaren kan bara inte konsten att nå ut utan även att beröra på ett sätt som gör att man frivilligt eller ej, verkligen dras med i berättelsen. Det är verkligen en mycket bra bok - någon som dock kanske inte alltid passar alla - och ger en tankeställare vad gäller allt som har med livet att göra. Fem av fem möjliga blir det. Läs dem! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback