When you're looking for more

Datum: 2011-08-01 Tid: 23:51:49
Okej jag ger upp. Internet vägrar samarbeta med mig så något serietittande eller chattande med ett par kompisar som precis kommit hem från semestern blev det alltså inte. Tidigare idag var jag över till en kompis med ett par andra fina, planerade inför Göteborg och efter det drog vi och badade, vilket var lagom kallt.

Såhär såg det ut när jag skulle packa för lite mer än en vecka sedan. När det tar fyra timmar att flyga är något läsvärt till planet ett måste, i det här fallet blev det ett par tidningar och en bok (hade dock fler böcker till resten av resan) och längst ned vänster kan ni skymta mina två nya bikinisar, den röda och blåa från nelly, super fina båda två! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback