London: dag tre (del ett)

Datum: 2011-08-04 Tid: 20:10:00
Sitter och drömmer mig tillbaka lite London för lite mer än en månad sedan, får sådan lust att åka tillbaka dit när jag kollar igenom alla niohundra bilder. Alla fina byggnader, alla härliga parker, sevärdigheterna och shoppingen. Det var helt enkelt en himla bra resa det!
Tycker att allt blir extra fint på våren och sommaren, speciellt alla färger på himlen i kontrast till det gröna och med de vita byggnaderna.
Min favoritplats i hela London tror jag var denna park, tyckte att det var så otroligt fint med fontänerna och floden som rann precis här. Det här var precis ett sådant minne som man vill föreviga och återuppleva omkring tio gånger.
Finns en lite rolig historia kring den här bilden (på jakt efter björnbären). Som inneblandar att en vuxen står på ett par axlar för att nå över staketet (såg mycket lustigt ut, haha), bränner sig på brännässlorna, vi skrattar och knäpper ett par bilder och efter en hel del ståhej har vi äntligen fått våra björnbär, tjooho!
Hela gänget under 20 på bild, med karta och allt som äkta turister haha! Och självklart gick jag med kameran i högsta hugg i handen.
Hur gulligt sätt är inte detta att fria på? Lite jobbigt dock om hon sa nej bara. Fotot är taget precis utanför Princess Diana's meorial walk.
Jag och Elis, glada och nöjda över att befinna oss i London!
Som ni kanske förstår är detta inte ens en fjärdedel av alla bilder, har ungefär dubbelt så många från dag tre och tänkte då göra dag tre i två delar. Andra delen kommer inom kort! :D
Postat av: Vera

Sv; Tack så mycket! :D

Jaa, det har varit jätteskönt med spa.. Du verkade också ha det bra i London, jag vill också dit! :))

2011-08-04 @ 20:27:26
URL: http://veralinn.blogg.se/
Postat av: Caroline

gött :)

ja allt är bra med mig! själv med? :D



vilka härliga bilder :D

2011-08-05 @ 22:40:29
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: mai ♥

fina bilder! :D

sv; åh så bra! :D jorå det är toppen med mig! kram

2011-08-05 @ 22:42:55
URL: http://maiivu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback