London: dag tre (del två)

Datum: 2011-08-29 Tid: 18:47:00
Harrods - vars slogan säger att de har allt (dock såg vi inga elefanter...haha)
Efter besöket på Harrods köpte vi med oss varm choklad & baugetter och hade picknick i Hyde park vid vattnet.
Haha, tyckte att taxin bara var för härlig!
Det blev (självklart) stopp vid Buckingham palace också.
Det blev ett par minuter att hämta andan innan vi traskade vidare ett par timmar.
Har hört att detta är Londons mest fotade vy, och jag är inte förvånad alls, den är verkligen sagolikt vacker.
Jag och min underbart fina syster, min absoluta favoritbild från hela resan faktiskt♥
En rolig och speciell sak med London är ju deras röda telefonkiosker, ett fotostopp var ett måste haha!
I bakgrunden kan ni skymta den enormakyrkan Westminster Abbey.
Londons vackra byggnader fick pryda många foton.
Det blev ett stopp i China town också för middag & lite småköp.
Sist på kvällen såg vi musikalen Billy Elliot, och vi alla var överens om att den helt grym! Skulle egentligen vilja göra ett eget inlägg om musikalen bara för att den var så himla bra, men eftersom att det bara skulle vara en massa text som ändå inte riktigt skulle göra den rättvisa säger jag kortfattat att: låtarna var härliga, skämten var många och roliga och dansen var... helt enkelt bäst.
Den sista delen publiceras inom kort! :D
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder, vill också till London när jag ser dom där! :)

2011-09-02 @ 23:51:40
Postat av: Anna

Vilka fina bilder, sooooommar!

2011-09-02 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback