Äntligen helg!

Datum: 2011-08-27 Tid: 11:44:42
Herregud vad skönt med helg, säger jag bara! Kan knappt minnas senast jag var såhär trött, kom knappt upp ur sängen innan halv elva imorse. En skolvecka tar minnsann på krafterna, mycket mer än vad man tror. Slutade rätt sent igår, men mötte upp Johanna och Daniel på centralen efter att jag haft min första franskalektion någonsin. De hade redan varit där ett par timmar och kollat lite i affärer, så vi tog en glass (hasselnötsglass + choklad = gudomligt gott!) och satte oss på ett par trappor i skuggan. Lyckades - som vanligt - att ta på mig helt fel kläder. När jag tar på mig shorts och linne blir det kallt och när jag klär mig i jeans och långärmat blir det riktigt varmt istället - och igår var inget undantag heller.

Det blev en myskväll med film och godis igår, ett fint avslut på veckan. Dock somnade jag i soffan efter halva filmen (så typiskt mig alltså, haha), men jag kan verkligen inte hålla ögonen öppna på fredagskvällar efter klockan elva.
Åh, avslutar inlägget med en riktig drömmer-mig-tillbaka-till-värmen-bild från Spanien. Det var livet det♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback