Words don't matter unless you really mean them

Datum: 2011-08-23 Tid: 21:28:22
--------------------- Topp Newlook Leggings Primark Jeansjacka Levi's ----------------------------

Den ursprungliga planen var att ta mina nya skinnshorts tillsammans med min lika nya vita trasparenta skjorta, men eftersom att skinnskortsen redan var sönder så fick det helt enkelt bli något jag känner mig bekväm i (därav, outfiten ovan) första dagen i skolan.

Andra dagen i skolan (egentligen ute på en ö) spenderades i betydligt mer oömma kläder eftersom att sammarbetsövningar och roligheter stod på schemat tillsammans med alla nya ettor (och fick både gräsfläckar och smuts på byxorna). Hade förväntat mig att det skulle vara halvdåligt väder, men det blev helt oförväntat tillräckligt soligt och varmt för att jag till och med skulle bli solbränd på näsan och kinderna. Vanligtvis skulle jag ha blivit tvungen att gå och lägga mig om inte så lång tid, men kan nu istället vara uppe ett par timmar till med gott samvete eftersom att jag har sovmorgon till klockan halv elva imorgon (lycka!)
Postat av: MK*

Gillar dina byxor/leggings :D

2011-08-26 @ 21:23:53
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback