As close as you are

Datum: 2011-08-16 Tid: 21:41:35
Är rätt slut efter att ha städat mitt rum, rensat ut och organiserat i min garderob (funderar på om det är lönt att ordna en bloppis eller om det är lika bra att  bara skänka alltihop till second hand direkt), rensat bland alla bilder på datorn och sorterat dem i olika mappar hela dagen. Har varit rätt bra på att skjuta upp det, så nu tog jag äntligen tag i det och det är därmed avklarat. För den här gången. Hade bara tänkt att gå igenom matten (inför matte diagnosen jag ska ha första dagen på gymnaiset) och spanskan. Känns som att jag skulle behöva uppdatera mig lite vad gäller de ämnena inför skolstarten igen.
Postat av: rebecca

Duktig tjej ju! :)



Skönt att det fungerar som det ska med kommentarerna nu!

2011-08-17 @ 14:34:02
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback