Sammanfattning av sommarmånaden

Datum: 2011-08-06 Tid: 12:18:00

Juli har helt klart varit favoritmånaden hittills i år! Lite härligare, lite färggrannare, lite varmare och lite roligare. Det är under den här månaden som jag har hunnit med två helt underbara resor, som inte kan beskrivas på ett annat sätt än att det blev fullpott den här gången! Från London till Málaga på mindre än tre veckor. Bilderna är en (väldigt) kort summering av månaden och den här gången tog jag inte ens med spanien bilderna eftersom att de får gå under Augusti. Min favoritbild är den i mitten på min älskade syster och mig, hela bilden gör bara att jag blir alldeles varm inuti.

Nu har jag planer på att ta mitt pick och pack och förflytta mig till en kompis landställe över helgen, har förinställt ett par inlägg, tills dess får ni ha en bra helg!
Postat av: hanna ♡

bara bra med mig, själv? :D

2011-08-06 @ 13:38:15
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: MADDES

Kikar in och önskar dig en riktigt fin lördag! ser ut som en fin månad!

2011-08-06 @ 16:35:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback