Lite vardagslyx såhär på en söndagskväll

Datum: 2011-08-28 Tid: 21:05:00
Har precis läst igenom en text om "Vad är vetenskap?", som för det mesta bestod utav svåra ord, konstiga formuleringar och överambitiöst naturvetenskapsspråk. Har även lärt mig (halvt som halvt) preteritum och imperfekt - i både regelbundna och oregelbundna former - i spanskan. Kort sagt: mitt huvud är helt slut och jag hade nu tänkt att jag skulle belöna mig själv med Icas übergoda trippelchoklad glass med banan & nektarin till komedifilmen "Get smart". Det kanske inte ser sådär himmelskt gott ut på bilden - men tro mig, ordet gott räcker liksom inte till! ...Ja, lite lyx måste man ju få ibland på vanliga söndagar! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback