(Går)dagens roligaste: " Jag åkte till Berlin och där träffade jag en mycket konvalent man som frågade mig... Vem är du?"

Datum: 2011-08-26 Tid: 07:11:00

Nu kanske ni inte förstår ett dugg av rubriken, men ett av uppdragen på poängjakten igår var i alla fall att man skulle ha ett intelligent samtal om vad man gjort i helgen, pluspoäng för citeringar av fransk litteratur och avancerade ord. Denna mening kom alltså från min grupps samtal, haha. Ska alldeles strax dra mig mot pendeln för fjärde dagen på gymnasiet, som ni kanske kan se på bilden så kommer jag sluta rätt sent på fredagar, en dag jag hellre skulle sluta som tidigast, men muntrar upp mig själv med att jag i alla fall har bra tider tre dagar i veckan!

Förresten: ni som har efterfrågat mer resebilder, så har jag tänkt fixa de resterande London-delarna + Spanien-bilderna i helgen, bara så att ni vet det :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback