If only we could know just what the future holds

Datum: 2011-04-17 Tid: 00:10:23
Har spenderat hela kvällen i sällskap med min syster och en godispåse (lördagsmys!) & bland annat kollat på gamla (men lika roliga för det) Björn Gustafsson-klipp. Har hunnit med både att klippa mig, en timmes dans och även en promenad hem i den varma solen, hur härligt är det inte att kunna gå i bara t-shirt?

Tänkte nu sätta mig och kolla på en film som en fin avslutning på kvällen, fastän jag redan nu är trött. Blev rätt sent igårkväll och skulle upp tidigt för att åka iväg och klippa mig, så har inte fått så mycket sömn inatt, men har nu mer än en vecka att ta igen sådant. Weeei, äntligen sovmornar & fritid!
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

åh vad jag saknar björ gustavsson, vart håller han hus nu för tiden!? :/

2011-04-17 @ 16:45:41
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahahahah han är så jäkla skön!! :D

2011-04-18 @ 09:22:13
URL: http://barajennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback