Den som skapade vantar är min gud!

Datum: 2010-09-29 Tid: 22:25:29


Ah
, så kallt det var imorse
. Höll på att frysa tårna av mig, då jag var så smart och tog kilklackar som nästan var helt öppna (bild i förra inlägget). Men ja det var ju extra mysigt då med halsduk, mössa och vantar, ååh. Den som skapade vantar är min gud! :D Haha, ja i alla fall om man bor i Sverige och är en sådan person som fryser ständigt så fort graderna sjunker (därför föredrar jag sommaren). En liten påminnelse till mig själv: Ta för sjutton inte skor med öppen tå! Men det var riktigt skönt när jag gick hem (självklart inte med kilklackarna, då hade mina fötter varit döda vid det här laget), slöt ögonen hela tiden och bara njöt av solen. Har jag nämnt att jag bara ääälskar solen? :)

V
i hade som sagt en heldag med svenska idag, vilket var riktigt skönt. Satt och skrev inne på Super G hela dagen på novellen (förutom en timme då vi hade musik). Vi fick till och med godis av läraren! Hur ofta får man det liksom? Så nu nästan är min novell klar. Men bara nästan... Har skrivit fyra sidor än så länge och har två "händelser" kvar eller vad man ska kalla det. Och eftersom att det max får vara fyra sidor så kommer jag få korta ner det. Har ju så mycket jag vill ha med i min novell att det skulle varit lättare att skriva om den skulle vara 10 sidor. Ja, bara för att klargöra saken, jag brukar nästan alltid vara den som skriver längst på alla saker. The story of my life.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback