Nytt i garderoben!

Datum: 2010-09-19 Tid: 12:29:17
Igår åkte vi till Stockholm quality outlet som ligger i Barkaby. Det var roligt att gå runt där, synd bara att det var sånt jobbigt väder. Först var det kallt och blåsigt och sedan började de spöregna. Men det var riktigt trevligt ändå. När vi gick och fikade tog jag en jätte god spenat-och feta paj. Till det blev det iste med persikosmak. Mmm... :D

Här är de saker som jag hittade, i de två sista butikerna haha:


En riktigt, riktigt mysig kofta från Inwear.




De absolut skönaste tajtsen jag någonsin har haft på mig! Dessutom är de jätte fina med sömmar på benen och dragkedjor längst ned :) Även dem från Inwear.

Fick allt av mamma också, så jag behövde inte betala en krona, hur lyxigt är inte det?
Blev ingen bloggning igår, men jag var ju borta och sedan direkt när jag kom hem så kom Johanna över. Egentligen skulle vi plugga fysik, men vi pratade och åt godis istället till klockan var över tolv. Mysigt var det i alla fall!
Trackback