Mission accomplished!

Datum: 2010-09-11 Tid: 15:26:52
I slutet av förra veckan lovade jag mig själv att jag inte skulle äta lika myckt onyttiga saker som jag hade gjort veckan innan. Jag är inte precis den som har problem att säga nej till något gott, om jag vill. Men ibland känner man ju att man kan behöva något litet för att pigga upp en lite. Och förra veckan blev det rätt mycket sånt, jämfört med andra veckor, då jag var väldigt trött efter varje skoldag och kände fortfarande av det sista av förkylningen. Mitt löfte var alltså att träna mer och inte äta onyttiga saker. Vilket jag faktiskt har lyckats mycket bra med den här veckan. Har faktiskt inte varit sugen på något annat än äpple och macka (haha, hur bra är inte det?). Och beträffande träningen så har det gått muy bien.

I söndags tränade jag i mer än 2 och en halv timme. Först gick vi till dansen (tog ungefär en halvtimme), dansade och sedan gick vi hemåt igen. Riktigt skönt var det faktiskt, att gå i den lagom kyliga luften hemåt.

måndagen blev det först ett riktigt konditionspass med fotboll (guuud vad jag var svettig efter det, men jääklar vad kul det var! Dans och fotboll är två stora favoriter). Sedan gick jag hem själv med musik dunkande i hörlurarna :)

Tisdagen fortsattes med hurtigheten. Blev en promenad på håltimmen till filmkedjan och tillbaka igen. Plus promenaden hem efter skolan också.

Onsdag: Idrott + promenad

Torsdagen avslutades med ett riktigt tufft och kul body pump- pass


Det är viktigt att berömma sig själv för framstegen man gör, även om de är små. Därför ger jag mig själv tummen upp och ett "fortsätt i den takten" :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback