Höstlovet att längta till

Datum: 2010-10-26 Tid: 19:46:34



Känns som att jag inte ens har tid att ha ett liv just nu - allra minst med bloggen, eftersom det är så himla mycket skola-arbete hela tiden just nu. När en inlämning är klar och skickad är det bara att börja på nästa. Har inte ens haft något prov på några veckor men har ändå så mycket att göra att jag måste börja direkt när jag kommer hem, för annars hinner jag inte med det jag ska. Idag kom jag hem klockan sex, då vi var tvungna att stanna kvar (när vi egentligen slutade runt halv tre) på syslöjden och arbeta med Brobel. Satt alltså i flera timmar och sydde klart lapptäcket, som sedan skulle klippas till ett par leggings. Riktigt coolt blev mönstret, men haha själva byxorna ser lite grann ut som clownbyxor än så länge :D Sedan på radion spelade de ju samma låtar (har de ingen fantasi eller?), så då satt vi ju och sjöng på samma låtar hela tiden när de spelades om och om igen. Kom hem helt trött och sliten, för att inte tala om hungrig. Var nästan på väg att äta upp hela huset, haha. Kommer bli så himla skönt med lov, nästa vecka! :D Och eftersom jag inte hann sova särskilt mycket idag (satt uppe med englskaläxan till klockan tolv) så blir det riktigt skönt med sovmorgon imorgon, äntligen kan jag få sova! :D

Postat av: L O I S

svar Det är bara bra tack :D själv?

2010-10-27 @ 15:36:29
URL: http://loisacphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback