My heart stops when you look at me

Datum: 2010-10-23 Tid: 16:29:00


Åh, vad skönt det var att verkligen sova ut idag! :) Vaknade och kände mig alldeles utvilad, det var ju ett tag sedan man kände så. Varit och shoppat idag, även det länge sedan man gjorde. Visar bilder på mina inköp imorgon, det är lite för mörkt att fota dem nu. Men ni får en liten smygtitt på en av tröjorna som jag köpte & har på mig just nu (på bilden). Den är i en jätte fin mörkblå färg med ärmar som hänger ned lite och är flätad fram.

Vill göra en ny header, men har verkligen ingen tid att fixa det som det är just nu. Får se när jag har tid och ork att göra det :) Ett stort plus till Blogg.se som har fixat datum- och tidsinställda inlägg, äntligen säger jag bara.

Kom just på att det faktiskt är lördag idag...haha. GODISDAGEN! :D

Postat av: ♫♪ Sandra T

söt du är (:

2010-10-25 @ 20:05:09
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback