The way you are

Datum: 2010-10-19 Tid: 19:40:21


En mycket piggare Jessica

Mådde inte alls bra i skolan idag, kämpade mig igenom tre lektioner men på lunchen kände jag att jag verkligen inte orkade mer. Mådde illa efter att jag ätit lunch, hade sprängande huvudvärk, ont i kinden på grund av en jätte stor blåsa  som bara förvärrar smärtan, trött och seg. Antagligen håller jag på att bli förkyld, för jag brukar alltid bli sjuk då. Så jag gick hem efter lunchen, vilket var riktigt skönt. Men (varför finns det alltid ett men?) det gick ju ingen buss hem på jätte länge, så jag fick hem i regnet eftersom att jag bara ville hem och lägga mig så fort som möjligt. Låter inte särskilt kul eller? Nä, för det var det inte heller. Frös som satan när jag kom hem, så jag satte på en kopp te, kröp ihop under en filt och la mig i soffan och somnade. Det var mysigt däremot. Febern har kommit tillbaka då och då under kvällens gång, men just nu känner jag mig mycket bättre :) Och gladare, sitter och kollar på lite olika klänningar till Brobel. De flesta är jätte fina, men när man redan vet ungefär hur man vill att den ska se ut är det svårt att hitta en som är precis så, som lever upp till ens förväntingar.

Wish you the best

Postat av: Linnea

sv: Tack fina du! Ja allt är bra här. Krya på dig nu!

2010-10-19 @ 19:43:21
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Anonym

brobel, e de typ skolbalen eller? :)

2010-10-19 @ 20:37:08
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

fin bild =)



heej! ledsen för himla sent svar, har varit sjuk och haft massa plugg över det.. men här kommer det iaf: så härligt! hoppas det smittar av sig =) ja jag pluggar också just nu.. jobbigt.. händer till helgen sen då? =)

2010-10-19 @ 21:00:33
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback