Klappat och klart

Datum: 2010-10-01 Tid: 20:09:56

Lite härliga höstbilder såhär en mysig och kall fredagskväll..

Fick vääärsta paniken idag när hela min novell raderades från mitt USB. Dagen som vi skulle lämna in den också. Satt och fixade på svenskalektionen med det sista, namn och lite detlajer osv. Och sedan när jag skulle spara och klickade på ersätt den gamla, så gjorde den inte det, utan allt raderades istället. Höll på att få en hjärtattack! Men tack gode gud att Johanna hittade den sparad i ett gömt word-dokument, puuh :) Det var nära ögat, minst sagt. Skulle känts så himla tråkigt att man har lagt ner så mycket tid och kraft på att skriva något, som man dessutom blev väldigt stolt över, och sen bara poff så försvinner allt.

Lagom skönt att man har massa plugg att se fram emot denna helg..igen. Men riktigt skönt att det ändå "snart" är höstlov, något att se fram emot! :D
Och efter lovet får man även veta om man har blivit nominerad till literaturpriset eller inte. Spännande och lite nervkittlande.

Dagens outfit kommer upp lite senare, nyfikna?
- Blått, silvrigt och svart med ränder och rutigt är ledorden för idag.
Postat av: Olivia

SV; Tack! ;)

2010-10-01 @ 20:48:40
URL: http://fubbles.blogg.se/
Postat av: L I N H - en mode blogg ♔

svar: hihi okej bra! jag chattar:) haft en bra fredag? (A)<3

2010-10-01 @ 21:03:25
URL: http://sweetlinh.blogg.se/
Postat av: elina

hihi, vad gör du? :)

2010-10-01 @ 21:49:19
URL: http://wekmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback