Skoglädje

Datum: 2010-10-16 Tid: 15:13:01


Ja, det blir väldigt mycket skorbilder nu, men hur kan man låta bli när det finns så många snygga? Alla skor kommer ifrån H&M, de har verkligen fräschat upp sig på senaste tiden :) Jag skulle verkligen kunna tänka mig att ha varenda en av dessa skor i min garderob. Ballerina skorna, har jag velat ha länge(men det har inte funnits i min storlek i butikerna), leopardsandalerna är väl för kalla för att ha på sig den här tiden på året, men skulle passa utmärkt på våren. Stövlarna... är exakt sådana som jag vill ha; svarta, höga och med en snörning av något slag. Tror att jag faktiskt ska slå till på dem! :D

De svarta och guldiga pumpsen var så underbara att jag funderar på att köpa dem med, de skulle ju passa superbra att ha till exempel Brobel - men då är det lilla Problemet kvar, att jag inte har köpt klänning än. Men de är ju svarta så då borde de ju passa till allting i princip, speciellt eftersom att jag helst vill ha en klänning med färg. Och de guldiga detaljerna på skon blir ju finfint om man matchar med guldiga accessoarer! ...Men ändå, jag tyckte att de andra svarta skorna längst ned med volanger fram, var ursnygga de med! Hm..vilket dilemma. Men något par av dessa vill(ska) jag ha. Tur att jag har kvar några av presentkorten på H&M jag fick när jag fyllde år i somras, haha.

Trackback