Första advent

Datum: 2010-11-28 Tid: 16:45:17


Ska nog ta och göra mig en liten god fruktsallad ikväll! Första advent idag då, vi brukar inte riktigt fira det på något speciellt sätt, kanske tänder några ljus för liten mysig julstämning, men annars är det ju ändå bara som en vanlig söndag.

Var ute på en promenad idag med Sara i kylan, kände att fast jag inte mådde så jätte bra så ville jag ändå röra mig lite. Då passade en promenad på fyrtiofem minuter ganska bra! Ganska slapp dag och helg i allmänhet men det var faktiskt precis det jag behövde, superskönt att jag inte har några läxor den här helgen och det enda som jag då behöver göra är att gå igenom gymnasiebroschyrer som som samlats på en stor hög.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback