Better than fine

Datum: 2010-11-13 Tid: 17:53:00

Jag brukar alltid tycka att "herregud vad tiden går fort, man hinner aldrig göra alla de saker man vill", men idag har jag faktiskt hunnit hur mycket som helst, underbart! :) Kanske var det för att jag gick och la mig tidigt igårkväll eller okej, jag somnade i soffan tidigt, haha  (men det var ju fredag, jag var sjuuukt trött efter veckan) och vaknade innan klockan slagit 10. Då skulle jag klä på mig och äta frukost för att sedan åka till frisören för att klippa oss. Och eftersom att jag inte köpte allt smink som jag behövde förra gången jag var och shoppade så blev det små korta besök i några affärer innan vi skulle hemåt igen.

Åt världens godaste lunch på länge, tillsammans med mycket trevligt sällskap. Blev tacos och det var både gott och såg härligt färglatt ut, med alla grönsaker i olika färger och former. Efter det tänkte jag att jag skulle få ut så mycket så möjligt av dagen så jag satte mig och pluggade intensivt i några timmar. Och blev väldigt glad över att jag fått så pass mycket gjort som jag fick. Bra jobbat! Det var i stort sett min dag det, och klockan är inte ens sex än! Nu ska jag ta det riktigt lugnt resten av kvällen och bara njuta av ledigheten! :D


Postat av: Sara - Only me

sv. tackar sötnos <3

haft en bra dag?

2010-11-13 @ 22:17:37
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Julia

söt blogg<3

2010-11-14 @ 12:38:39
URL: http://juliaaspler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback