And it's back to business

Datum: 2010-11-08 Tid: 17:38:00

Hej jag är blå (haha, lägg märke till de blå märkerna som jag har i pannan och näsan. Det är även ett stort på kinden men det syns inte på bilden). Daniel och Max målade massa blå fläckar med en biljardkrita i mitt ansikte, så jag gick och såg ut som en smurf efter lunchen. Haha. Bilden är tagen när jag promenade hemåt, måste ju få lite motion varje dag! :)

Första skoldagen efter lovet avklarad då! Kanske inte världens bästa, var på super glatt humör innan lunchen men sedan gick det bara nedåt. Fick reda på att jag var en av typ tio att bli nominerad till Mattepriset, vilket faktiskt var en kul grej. Men tyvärr kunde jag inte glädjas åt det när jag inte kom med i andra nomineringen av litteraturpriset, som var det jag verkligen ville. Men man kan väl inte få allt... :) När jag kom hem var jag på crappy mood, och hade ingen inspiration eller motivation alls och hade god lust att bara strunta i allting just då. Men här ska inte deppas! :D Efter att jag hade kollat på ett avsnitt av Pretty Little Liars (jaa, jag har verkligen fastnat för den serien, haha) och spelat lite piano (fattar inte hur, men det har verkligen en lugnande effekt på mig) så kändes allting bra igen! Bra eller vad? Och nu när jag har motivationen på topp igen, ska jag försöka göra klart SO-uppgifterna. För det är ju trots allt inte många dagar kvar (två) tills de ska vara inlämnade. Så det är vad jag kommer att göra resten av kvällen. Förutom klockan åtta, för då blir det att kolla på Chuck! :D Definitivt något att se fram emot.

Förresten kanske ska göra en BROBEL-kategori, eftersom att jag fått många frågor om vad det är för något, hur det funkar osv. Dessutom kommer det väl komma många bilder i December, då Brobelfesten kommer att vara. Låter det som en bra idé kanske?

Kommer upp ett inlägg till lite senare, men det kommer att vara tidsinställt (älskar den funktionen!) eftersom att jag kommer att ta ledigt resten av kvällen från bloggen.
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

du är så söt =D

2010-11-08 @ 20:06:50
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: liindblaads

ohh taack så jättemycket :)

allt bra idag ?

2010-11-08 @ 20:15:02
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback