Nytt

Datum: 2010-06-05 Tid: 15:46:54

Nu kommer bilder på inköpen från igår :D







Verkligen en söt liten sommar klänning :) den kommer få följa med mig många gånger nu i sommar.


Åh, den här är så gullig men ändå basic. Enkel men ändå med det där lilla extra :D
Köpte en i grå, eftersom jag kom på förut att jag faktiskt nästan inte har något grått - eller inget som jag använder så ofta iaf.


Skjorta, passar perfekt till byxleggings och ett med ett vitt linne under. För lite mer slappa dagar, då det är lite halvt varmt (för kallt för att ha shorts och linne, men för varmt med långärmat eller kofta).



Jag välkommnar ett till par shorts till min lilla samling. den här gången köpte jag ett par turkosa (äääälskar verkligen färgen). Haha jag och min kompis drogs till allt som var turkost eller cerise  (ungefär som de shortsen på bilden). De här tygshortsen är perfekta att ha när det är väldigt varmt. Så fort när jag kommer hem från skolan så byter jag om till dessa. SÅ SUPER SKÖNA. Matcha med vitt linne och armband och du är redo för en skön dag vid stranden :D Det är roligast och mysigast att köpa sommarkläder, alla dessa färger! Blir bara glad av att kliva in i en butik som är ett hav av färger. Vad tycker ni? Sommar/vinterkläder? Den här våren/sommaren har jag verkligen blivit helt shortsgalen. Jag var visserligen det förra året oxå, men nu har jag nästan inget annat på mig än shorts. De är så sköna och nu finns de i alla möjliga material och färger. Älskar't :) Vilken är erat bästa sommarplagg?

Alla kläder är köpta på H&M.

Näe, nu ska jag ut och springa. Vill ju inte missa att ta vara på det fina vädret. Vet ju aldrig när det försvinner och det blir kallt och regnigt. Hejdå allihopa, ha en jätte skön dag :)

Postat av: Frida

Sommarkläder. Definitivt. Jag älska att ha på mig klänningar på sommaren och våren :) det absolut skönaste som finns :D

2010-06-07 @ 18:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback