Fyller femton år idag!

Datum: 2010-06-14 Tid: 22:23:00
Har inte haft tid att skriva på ett tag, Hade fest både i lördags & i söndags (fick massa fina presenter!) så skriver nu istället.

Dagen började klockan kvart i åtta när jag väcktes av alarmet på mobilen, inte så värst roligt, hade varit skönt med lite sovmorgon. Skulle i alla fall cykla till Lida där vi skulle ha fem-kamp (eller egentligen skulle det ha varit fem, men de bestämde sig för att strunta i den femte grenen så det blev bara fyra). Först ut var brännboll, någon sorts frisbee tävling, statytävling (man skulle bilda någon levande staty med alla personer i klassen) och till sist blev det dragkamp mellan alla fyra klasser. Min klass kom efter att de hade räknat samman alla poäng etta! Sen har jag tillbringat resten av födelsedagen med min pojkvän, passade på att pussa lite extra på honom! Åh, så gullig och otroligt fin han är! ♥



Jordgubbar + Sommar = LOVE ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback