Nu är det sommar, nu är det sol

Datum: 2010-06-15 Tid: 13:07:25

Jaaa, nu är det är soligt och varmt igen! Efter några dagar med regn och bara moln är det härligt att återse solen igen.  Kom hem för nån timme sen, skulle bara städa ur skåpet och torka & kolla på någon fotbolssmatch mellan niorna och lärarna, men det gick rätt snabbt. 

Imorgon är det skolavslutning! Äntligen säger jag bara, har ju gått en vecka längre än alla andra typ, så det ska blir suuper skönt. Har redan hittat klänning och skor och så till avslutningen, ni får se allt imorgon! Ska äta nu och sedan fixa mig inför kvällen!




Tänkte bara slänga in en bild på hur jag såg ut idag :D

Juste ni vet den där filmen - Babysitter wanted. Matt Dallas var med i den och man kan säga att vi har blivit lite smått Matt-galna. Han har tidigare varit med i Kyle XY, om någon har sett det. Så hans fina ögon är numera min bakgrundsbild på mobilen, haha. Första intrycket när det skulle vara natt eller sent på kvällen i filmen, såg han inte snygg ut alls. Vi satt där och bah "Är han snygg, ÄR HAN?" "..Nej..han var ingen snygging". Men sen andra gången när han visades i filmen, och det var i dagsljus, lät det: " Jooo, han var ju SNYGG". Sen i slutet när man fick se hans ledsna, valpögon smälte vi allihopa och satt väl typ och dreglade, haha.



Dagens låt: One day - Trading yesterday :D

Postat av: Nathalie

Vad tycker du om mitt midjelinne jag gjort?:)

2010-06-15 @ 17:32:27
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Tack så mycket! Är allt bra hos dig? :)

2010-06-15 @ 22:21:29
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback