Jessica do the blog now

Datum: 2010-06-05 Tid: 02:01:19

Idag skulle vi gå på bio. Men inte för att se "riktiga" biofilmer. Nej, vi skulle kolla på våra egengjorda filmer. Med dålig kamerakvalité och ljudeffekter. Det var vårat svenska-biologi-so projekt, som de kallade "kärlekens magi. Uppgiften var att ta ett kärlekspar i historier och sedan skriva en historia och bildmanus så att man kunde göra en film utav det sen. Vi tog Robin Hood (som de flesta andra oxå tog). Jag fick spela Marion och Kungen. Det tog väldigt lång tid att kolla på alla filmer bara, eftersom det var fyra klasser, och de hade ungefär 4-5 filmer var. Och sedan efter varje film visats skulle gruppen upp på scen och svara på frågor. jag hade verkligen ingen lust att stå där på scenen och bara "eeh..?", för att jag inte kom på någonting att säga. Men, när den grymt pinsamma stunden var över blev det lite roligt då våran film vann! Fick ett varsitt biopresentkort och en film :) Sen skulle jag och några kompisar gå och äta där. Jag beställde kycklingsallad med pasta och vitlökssås. Muums :D Efter det så gick vi och kollade lite i affärer. Det var min dag det!


                                                   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback