♥I Love the sunshine♥

Datum: 2010-06-07 Tid: 22:51:35
Vilken skööön dag det var igår, måste jag bara säga :D Satt ute hela dagen i bikini på gräsmattan, det var så grymt härligt :D man märkte också att solen var väldigt stark eftersom jag brände mig lite på axeln.. Men iaf, jag fick lite mer färg, vilket är bra. Jag vill ju inte vara en blekfis hela sommaren ;)

 
 Sådär ser jag iaf ut, efter en hel dag ute i solen ;) Kan inte fatta att jag faktiskt var så blek innan xD

Idag var en ganska trött dag- som vanligt då- för mig. Gick och la mig halv tolv igår, eftersom jag och mamma satt och kollade på en film på trean, någon som såg den? Kärlek på menyn tror jag den hette :) Den var väl ganska bra, lite förutsägbar som de flesta amerikanska filmer är, tkr jag. Lite tråkigt. Men den var ändå lite småmysig och så. Kan vara värd att se, om man gillar matlagning (Det var vääldigt mycket mat-snack i den filmen) och romantik ;)

Sen hade jag matteprov också. Sista hela veckan i skolan och jag har två prov. De kör verkligen full rulle in i det sista. Men ja, det gick väl sådär :) Lite glad att det är över, nu är det bara so-provet (om regering och riksdag) kvar. Det är hemprov, ungefär som en inlämning då ;) bara ett annat namn på det xD

Får hoppas att vädret kommer var fint den här veckan, men läste att det skulle vara molnigt till fredagen, då det skulle regna och sen skulle det bli soligt och varmt nu i helgen. *hoppas hoppas på soligt*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback