Say it with love

Datum: 2010-07-18 Tid: 19:59:02

I fredags bar det av till södertälje för att kolla på en present till pappa, bikini och skor. Men istället  för att hitta något av det där, så hittade jag ett par jeans. Hahaha. Lite komiskt asså. Men det var ändå bra eftersom jag verkligen behöver jeans, kastade ju nästan alla som jag hade i höstas. Dels för att de blivit för små eller inte satt sådär super skönt, och dels för att de faktiskt inte var så snygga längre. Uttvättade. Och mina nya jeans var verkligen snygga. Me like. Dessutom var de på rea oxå. Ett kap, indeed. Älskar känslan när man känner att man fyndat något. Och det största plusset är ju att man sparar pengar på det oxå! Ja, när det är rea då, inte direkt att köpa själva kläderna. Haha ;) Man känner sig liksom nöjd. Boostar upp självkänslan oxå. That's good.

Känner du igen känslan? :)

 
Mina underbara nya fina jeans. Super Nöjd :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback