Yes I'm back!

Datum: 2010-07-18 Tid: 01:01:39

Mycket bad, paddlande och slappande, är så man kan sammanfatta de här senaste tre dagarna. Kom hem i torsdags förresten. Vi ändrade så att vi sov över en natt till där istället för att åka hem i onsdags. Tog massor med kort (Ja, det är ju så kul!), så jag får väl lägga upp dem sen när jag har tid. Det har iaf varit riktigt härligt väder. 25 grader i vattnet har det varit (helt otroligt ju). Så varmt brukar det väl inte vara? Förutom när jag var i Thailand (andra gången) och vattnet till och med var varmare än luften. Det var runt 40 grader i vattnet då. Inte svalkande då precis, men det var skönt.

Men nu är jag hemma, så bloggningen is on! ...Men bara tills på måndag iof (jag åker runt tolv, till flygplatsen). Jäklar vad tiden har gått snabbt. Kändes ju som att jag hade mycket tid kvar. Men det är ju bara imorgon kvar sen åker jag! Kan knappt fatta det ju..

..Tjohej och jag som inte ens har packat klart ännu, eller ens tvättat upp allt jag måste ha med för hand. Oj nu blev det stressigt imorgon känner jag. Men det ska jag nog klara :) Vet ju ändå ungefär allt jag ska ha med mig.

Aja, skulle bara skriva att jag är tillbaka. Så ni vet att jag lever och allt sånt.

Ha det bra♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback