Man får göra det bästa av det man har

Datum: 2010-07-12 Tid: 19:22:27

Imorgon kommer jag att vara borta. Åker till en kompis landstället tills på onsdag. Så det blir ingen bloggning då, eftersom jag inte kommer ha någon tillgång till dator.

Trodde först att det skulle bli regnigt idag. Men efter en liten regnskvätt så klarnade himlen upp sig och det blev ju uppåt 25 grader. Då blev det att ha vattenkrig med syrran. Men när man inte hittar vattenpistolen, så får man ta till andra medel. I detta fall fick en stor vattenkanna och en bunke ersätta de traditionella vattenpistolerna. Men det gick det med. Förutom att man blev dyngsur direkt. Få en hel vattenkanna över sig liksom. Fast det gjorde ju inte så mycket, eftersom jag redan hade skvätt ner mig innan Sara hunnit byta om. Skulle fylla vattenkannan med vatten och det sprutade upp, tillbaka på mig istället. Haha, ibland är man allt bra skillad.

Sen spelade jag mitt nya bilspel. Gaah, gud vad jag älskar den där ratten. Helt grymt kul. Tror jag är lite förälskad i den..är det möjligt? Haha nä men jag ångrar inte ett dugg att jag köpte den iaf. Så bilspelsgalen som jag är, var det en bra invistering.

Idag är det exakt en vecka kvar tills vi åker till Spanien (19 Juli). Börjar bli lite smått nervös. Hatar verkligen att flyga, mår så illa när jag åker flygplan. Tack gode gud att det finns illamående tabletter. Och för att inte tala om värktabletter. Vad skulle världen vara utan dem? Eländigt och smärtsamt antagligen.

Skönt med en lite lugn dag i alla fall. Har ni haft en bra dag? ♥

Bild från Venedig förra året. Älskar solnedgången.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback