Holy crap, det var många skor

Datum: 2010-07-06 Tid: 01:04:22
Tänkte göra ett litet roligt inlägg om min skogarderob. Haha, ja så här är alla mina skor just nu(gamla & nya)
Blev ganska bestört över hur många de var. Haha. Har ju alltid tänkt att jag haft ganska några skor. Tänk så fel man kan ha. Här är de iaf, alla tolv (!!)..förutom ett par springskor och ett par andra vinterstövlar.

Ett par stövlar - med klack, två par vanliga högklackade pumps, två par (även högklackade) med öppen tå, ett par gympaskor, Converse, ett par "insticks skor", ett par flippflopp, två ballerina skor (LOVE at first sight) och till sist ett par..ja vette fan vad de är för några. Köpta i Thailand iaf.Hahaha. Kan knappt fatta att jag faktiskt har över 12 skor..känner mig lite skogalen här (a)

Hello shoes..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback