Godis är alltid en hit!

Datum: 2010-07-31 Tid: 19:45:08

Sitter här med en en godispåse och huvudvärk, från flyget igår och som ännu inte har gett tecken på att ge med sig. Så godiset får bli min energi kick i väntan på att den ska försvinna. Men man tackar inte nej till godis, inte idag i alla fall. Men nu ska jag fortsätta att packa upp. Allt ligger än så länge i en stor hög på sängen. Bra tycker jag, men det gör inte min mamma. Haha förstår henne i vanliga fall, men jut nu orkar jag inte. Men jag ska ta itu med det. Snaaart.

Mer uppdatering kommer snart, om Spanien och massor med bilder - För såklart kan jag inte ta bara några bilder. Det måste vara överdrivet många. Ha ha. Men så länge får ni har det så bra♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback