Fredagen den 3 december

Datum: 2010-12-03 Tid: 17:07:55


Det bästa med att vara sjuk är att man utan dåligt samvete kan stanna hemma hela dagen, koka en kopp varm choklad och sitta inkurad i sitt täcke. Men idag kände jag att jag faktiskt var tvungen att göra något vettigt, bara för att jag är sjuk slipper jag ju inte läxorna... Så jag har faktiskt städat lite snabbt (och väldigt lite), gått en tiominuters promenad i kylan - som jag verkligen behövde då jag kände mig väldigt instängd. Och sedan har jag duschat och bytt om till annat än myskläder. Man mår faktiskt bättre när man är ren och fräsch, eller jag gör det i alla fall. Och nu har jag laddat upp med en kopp varm vaniljte för att få ork att börja med so:n & så har jag satt på julmusik för en lite mysigare stämning. Bara dags att börja jobba då!
Postat av: XOXOLINNÉA

sv; aa dt var verkligen mumsigt ;D

fin blogg du har =)

2010-12-04 @ 04:33:50
URL: http://liinneaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback