Redovisning |✔|

Datum: 2010-12-16 Tid: 16:49:00


Bilden är från Brobel-festen förra veckan (och om ni undrar varför Max och Ellens ögon är så konstiga är det pågrund av blixten).

Konstigt att jag inte märkte imorse exakt hur mycket det snöade, förrän jag stod ute i mitten av det. Gillar även (inte) att all snö får bussarna att bli inställda eller försenade. Fick stå ute i kylan ett bra tag imorse när bussen inte kom, kände mig ganska stressad eftersom att redovisningarna skulle vara första lektionen. Men det löste sig ändå, tur var det! Och den där redovisningen, den gick skitbra! Förutom att jag pratade en aning snabbare än normalt (men det var tydligen ingen annan än jag som märkte det) så var det full pott, enligt min lärare. Känner mig så otroligt lättad att det är avklarat, men ännu mer att det faktiskt gick bättre än vad jag väntat mig!

Den obehagliga känslan i magen som alltid brukar komma så fort jag ska redovis för klassen eller någon annan muntlig aktivitet, har den senaste veckan helt släppt. Kom till och med på mig själv häromdan med att tänka "men det här är ju faktiskt inte så farligt, det är ju till och med lite roligt!" Vilket är ett enormt framsteg för mig. Nu hoppas jag bara att den håller i sig. Om jag får bestämma vill jag aldrig mera känna på den där obehagliga, nervösa känslan någonsin igen.

Postat av: Angelica - Så mycket bättre!

Det är bra med mig :) sjdå?

2010-12-17 @ 17:19:22
URL: http://brunettbloggen.se
Postat av: kajsa

sv: Skönt att höra! =)

2010-12-17 @ 17:22:34
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback