Thank god it's friday

Datum: 2010-12-10 Tid: 20:58:00

 
Såhär såg jag alltså ut på Brobel-festen! Hade även ringar, kavaj och lockigt hår, men eftersom att den här bilden togs efter att jag redan kommit hem var mitt hår rakt (vilket är konstigt eftersom att jag stod tre timmar och lockade det, plus att jag har ganska lockigt hår normalt, så för mig är det lite av ett mysterium varför mitt hår helt plötsligt blev rakt) och ringarna & kavajen hade jag redan tagit av mig. Bättre och fler bilder från Brobel kommer snart, men tills dess får bilden ovan duga!

Blev precis klar med uppladdningen av bilder till datorn, ungefär 200 bilder (som tog rätt lång tid), men nu kommer jag inte ha bildbrist på ett tag! Fast det var ingenting jämfört med hur lång tid det tog att ladda upp de trettiosex av bilderna till facebook, 74 minuter. Men nu är de uppe i alla fall.

Next: pepparkaksglass och Criminal Minds :D

Postat av: sofia

SV; VAd är en brobelfest? ^^' Haha.

2010-12-11 @ 20:20:01
URL: http://sofiaholma.blogg.se/
Postat av: M.

sv; härligt^^.



dsm!

2010-12-12 @ 16:33:32
URL: http://starshinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback