Dags för lite julklappstänkande

Datum: 2010-12-09 Tid: 21:49:00


Med bara några veckor kvar till jul är det nog läge att börja fundera ut vad man vill ha i sina julklappar och vad man ska köpa i julklapp till andra (sen som vanligt). Brukar tycka att det är riktigt svårt att säga vad det är man önskar sig, vare sig det är i julklapp eller födelsedagspresent. Så det brukar alltid sluta med att jag får en hel hög med pengar, presentkort och något klädesplagg eller väska som jag själv valt. Men iår känns det som att jag vill ha allt, nästan varenda sak som du räknar upp så är jag säker på att mitt svar kommer att vara "Åh, jag vill ha!". För det är verkligen så, jag är sugen att köpa precis allt. En egen laptop, en ny och bättre kamera, ny mobil... pretty much everything.

Jag sa till mina föräldrar att om de köper en laptop till mig i julklapp så är det egentligen för deras skull. Eftersom att jag är den som har datorn mest (då jag behöver den för att alla mina läxor och arbeten på senaste tiden har jag varit tvungen att göra på datorn) och de säger alltid att de aldrig får använda datorn. Och om inte jag använder den så behöver min syster använda den. Så om de köper en egen till mig så kommer de ju få använda den här mer. Brilliant or what? Fast nja, de såg de ju inte direkt på det viset haha :)
Postat av: SANDRA

tack tack :)Har köpt den på BIK BOK ^

Allt är bara bra här, hur är det själv?

2010-12-09 @ 22:25:17
URL: http://shik.blogg.se/
Postat av: Anonym

så mycket snyggt :)

2010-12-09 @ 22:35:04
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: S' - Be Real ♥

tack :) vad bra.

vart kan man hitta sjalen med dödskallar?

2010-12-10 @ 20:43:39
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback