Året som gått...

Datum: 2010-12-30 Tid: 20:43:00
Årets stilikoner blir nog Kate Bosworth och Rachel Bilson, för att bara nämna två.


Årets bästa film är helt klart Avatar, inget snack om saken (även om Eclipse också var bra).
Årets bästa svenska låt, Från och med du med Oscar Linnros eller Gubben i lådan med Daniel Adams-ray, svårt att bara ta en!
Årets hetaste kändispar: På denna måste jag nog säga Sveriges stolthet Alexander Skarsgård och Kate Bosworth.


Årets band, 30 Seconds To Mars, Skillet eller Hurts, alla lika bra!
Årets bok får nog bli den senaste jag läste, vilket var Hush Hush av Becca Fitzpatrick.

Det skulle nog gå att göra många fler sådana här "årets", men jag nöjer mig med de här.
(Klicka på bilderna för att komma direkt till källorna)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback