En heldag i Stockholm

Datum: 2010-08-10 Tid: 23:59:29
Idag var jag som sagt i stan med Johanna och Karolina :D Vi hade sjukt kul. Blev halvt ihjälskrämd av en guldmålad gubbe med en tuta. Hahaha, gud vad jag skrattade, det var typ nästan helt omöjligt att sluta. Både jag och Johanna hoppade till när han klämde på den där tutan. Haha och innan när vi var på hötorget och bara skulle gå igenom alla stånden med grönsaker och frukter, började alla försäljare ropa "Hej tjejer". Varenda en ropade det, de var om det var värsta dominoeffekt på alla. Roligaste var ändå när den sist försäljaren ropade "Hej tjejer, hej tjejer. Fiina meloner". Alla tre bröt ihop i total skrattattack. Och om det var någon gång man skrattade så mycket tills man fick ont i magen, var det då. Antar att han menade att han ville sälja fina meloner, men ja det kunde ju tolkas väldigt, väldigt fel. Och eftersom vi inte kollade om han faktiskt sålde meloner så vet man ju inte säkert... Haha :D


Den guldmålade gubben som skrämde folk.


Hattprovning inne på Bik Bok.


En docka med mega stort hår, och så jag med min "Vad är det här?" min. Haha ;)


Lite dålig bild med ljuset och allt, men den får duga :) -Karro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback