Just a booring sick day

Datum: 2010-08-14 Tid: 23:55:17
Har haft en hel dag med halsont och hostande. Har blivit riktigt förkyld. Skit. Det konstiga är väl att jag har blivit så här kraftigt förkyld bara över en dag(och natt). Lite tråkigt nu när det bara är två dagar kvar till All Time Low-konserten också, som jag har sett fram emot så mycket. Så jag har verkligen ingen lust att vara sjuk då. Ja, idag då, så var det meningen att jag skulle följa med till min kusins kalas (ja hon är liten, så kallas fortfarande kalas). Men eftersom jag inte alls kände mig bra så var det bättre att jag stannade hemma. Sov typ mest, var så jobbigt att vara vaken. I alla fall, det här blev ganska tråkigt inlägg, men jag tänkte bara skriva så att ni vet varför jag inte har bloggat så mycket idag, har helt enkelt inte haft ork. Skriver mer imorgon, om jag mår bättre. Hoppas att ni haft en skön kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback